ראש בראש • שינפלד פלאי ופולק על יוזמת האחדות החרדית • האזינו

    אסתי פלד 1 Comment on ראש בראש • שינפלד פלאי ופולק על יוזמת האחדות החרדית • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) פתח אבי מימרן את ה'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' עם הגאון הרב ראובן אלבז שחשף בשידור את פרטי תוכניתו להקמת מפלגה חרדית רוחבית שתאחד את כל המפלגות החרדיות יחד, ובכך ליצור כוח רב משמעותי של אחדות.

    בהמשך המהדורה, התקיים פאנל פרשנים שדן במהלך האחדות החרדית, בהשתתפותם של יצחק שינפלד, אלי פלאי ויהושע פולק.

    לדבריו של שינפלד, "המהלך של אחדות בחרדים – הוא מהלך לא ריאלי. והוא ייפול במיידי על השאלה 'מי בראש' ובהרכב הרשימה", מנגד טען איש 'בני תורה', יהושע פולק כי דווקא המהלך הכרחי וחשוב, וזאת בכדי למנוע התרסקות מוחלטת של כולנו, לדבריו, "אם רוצים, אפשר בהחלט לסדר רשימה שתהיה מקובלת על כולם".

    מי שגם צידד בהכרח של המהלך הוא אלי פאלי שאמר כי לדבריו "המטרות של כל הפלגים משותפות, ואחרי הבחירות הרי לכל רשימה יש את רבניה. והיות והסקרים מוכיחים שהמהלך חשוב ביותר, אז ברור שהוא כדאי".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יצחק שיינפלד הוא הכי צודק והכי ריאלי בעניין זה ובכלל. לעומת יהושע פולק שדואג לתנועה קטנה פלגנית (לא מבוטלת אמנם, של אלפי קולות) וחושב שבכח מהלך כזה יוכל להשחיל את עצמו לרשימה. הרי ברור שלטובת היהדות החרדית בכלל רצוי בשלב זה לפעול לאחות את הקרעים שנוצרו לאחרונה, בין ישי לדרעי, איחוד מוחלט בין כל הסיעות מלבד זה שהוא נזק אלקטורלי מבחינה אובייקטיבית, הרי שהדיבור עליו יצור אפקט של חזון ושברו ובריחת קולות מכל הסיעות.